środa, 10 września 2014

TM na NOVO = NOWY MODEL

W zeszłą sobotę światło dzienne ujrzał nowy Thermomix 5 !!!!
Jest nieco inny, chociaż funkcje zasadniczo wykonuje te same. Pierwsza zmiana, która rzuca się w oczy, to dotykowy ekran. Taki mały tablet wbudowany w urządzenie. W związku z tym już w TM są przepisy, nie trzeba otwierać książki z przepisami. Chyba, że i tak się robi wszystko z pamięci (trochę jak ja...). Druga ciekawa nowatorska rzecz to pokrywa naczynia, która sama się zamyka. Jest to dość gadżeciarskie rozwiązanie, mi się podoba :) Jest też tylko jeden przycisk-pokrętło, wszystkie opcje zmienia się na dotykowym ekranie.
Podejrzewam, że będzie sporo zwolenników jak i przeciwników wprowadzonych zmian. Ja jestem kobietą i dla mnie liczy się wygląd. Muszę przyznać, że nowy model jest ładniejszy :)))))
Słyszałam, że Thermomix 5 ma kosztować tylko niewiele więcej od poprzedniego modelu.



Szalom,
Dorota <><

1 komentarz:

  1. Moi rodzice kupili sobie Termomix na prezent z okazji Świąt Bożego Narodzenia - już dawno temu, chyba z 15 lat temu, nadal go używają :) Można powiedzieć, że wychowałam się na Termomixie i dzięki nim znam to urządzenie jak własną kieszeń :)

    OdpowiedzUsuń